Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Lambergsfrua - 18 juni 2010 21:56

Jaha kära vänner, oavsett vad jag tycker om ämbeten som ärvs, sitter jag nu här ikväll och glor på festföretällningen på Konserthuset. Underbara klänningar, glitter och glamour - och ett blivande brudpar som utstrålar glädje och lycka. Det får i alla fall mig att smälta som smör i solsken.


Här bjuds på underhållning i världsklass av våra svenska artister. Konserthusets chef är en varm och personlig konfrencier - och det blivande brudparet kramar varandras händer gång på gång. Usch, jag är alldeles för gråtmild för sånt här - men vem kan motstå äkta kärlek? Inte jag i alla fall.


Ojojoj! En sådan version av Svansjön, som visades här nu, har jag aldrig någonsin sett förut. Jag är helt överväldigad! Balett och akrobatik på samma gång och så vackert. Så otroligt vackert - och ofattbart skickligt


Fortsättning på Islandsresan kommer - men troligen inte i morgon   

Mina allra varmaste kramar till er alla - och sov gott i Loppelådan, när det är så dags   

Av Lambergsfrua - 18 juni 2010 17:09

Flaggan i topp!

Idag är jag så stolt, så jag kan spricka - men jag lovar, att jag ska hålla mig i skinnet    Det blir så skräpigt annars...


Barnbarnet har gått ut första året på gymnasiet och i hans skola skickar man hem betyget med posten någon vecka efter skolavslutningen. Sympatiskt drag, tycker jag.


Idag kom det. 12 avslutade kurser - 12 MVG!  

Jag skickar över en stor bukett med de allra soligaste solrosor och en varm kram. Bara en - det kan ju bli pinsamt annars   

Mormor

PS Morfar är precis lika stolt, men det vet du redan DS 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards