Lambergsfruas  blogg

Direktlänk till inlägg 29 januari 2011

GRATTIS!

Av Lambergsfrua - 29 januari 2011 09:58

Idag hissar vi flaggan för vännen Rune, som fyller jämnt. Han har valt att fira med Hjalmar - han från från Viby by, ni vet   


Vi är övertygade om att det blir en rikigt trevlig dag!


Varma kramar från

Lambergsfrua & Lambergsfruas man


Önskar alla  andra, som tittar in här en fin lördag!  

 
 
Herr Nilssons Fru

Herr Nilssons Fru

29 januari 2011 12:44

Flaggan i topp....den viskar om sommar..den där flaggan. Vet du jag har en son som jag födde på Svenska flaggans dag!! Han blir 30 år.
Önskra dig o mannen en skön o fridefull lördag.
Kramiz

http://anki-nilsson.blogspot.com

Lambergsfrua

29 januari 2011 13:29

Visst känns det sommar med en flagga vajande i vinden mot klarblå himmel
Vad roligt att din son är född på Svenska flaggans dag - det betyder ju att hela landet flaggar för just honom ;)
Ha en skön helg ni också!
Varma kramar!

 
Anita

Anita

29 januari 2011 15:12

Grattis till "Rune" ... och hoppas det blir en trevlig fest med Hjalmar i Viby. Hjalmar brukar ju verkligen "bjussa" mycket skratt.
Flaggan vajjar och får även mig att tänka på sommaren.
Nu skall jag snart iväg också !!!
Stor varm kram från mig !!! och hälsa "Rune"

http://minplats.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

31 januari 2011 19:37

Rune blev glad för grattiset, tack! Vi hade trevligt, men inte tack vare Hjalmar utan trots Hjalmar. Jag ska berätta mer om det senare här på bloggen.
Varma kramar!

 
Ingen bild

Maria & Pelle

29 januari 2011 20:09

Stort grattis till Rune! Hoppas ni har en riktigt bra dag med Hjalmar i Örebro!

Lambergsfrua

31 januari 2011 19:34

Tack, tack!
Vi fick en bra dag, men inte tack vare Hjalmar, snarare trots Hjalmar...
Kramar,
Ma

 
Kristina

Kristina

29 januari 2011 21:55

Så härligt att se en flagga.
Ha en jättetrevlig helg!
Kramar till dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

31 januari 2011 19:33

Tusen tack Kristina!
Jag återkommer till helgen senare här på bloggen.
Ha det gott!
Kramar,

 
Calma

Calma

29 januari 2011 22:58

Hej!
Vad härligt firande,,varit på en revy med
Hjalamr,,såå kul,i Örebro var vi då,,*L*

Joodå,visst var det morron då,ej natt,hihi
Imorron får jag sova tills 06.00,
Önskar dej allt gott
Kramen från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

31 januari 2011 19:33

Vi fick ett mycket trevligt firande, men inte tack vare Hjalmar. Vi har sett honom flera gånger och haft så roligt, men den här gången var det inte mycket HJalma. Jag ska berätta mer sen här på bloggen.
Ha det gott!
Varma kranar!

 
wiper

wiper

30 januari 2011 08:59

Grattis till Rune. Inte dumt att fira med Hjalmar och få sig många glada skratt på födelsedagen.

Hoppas du och din man haft en jättefin helg
varma kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

31 januari 2011 19:30

Tack Wiper! Gratulationen är framförd och han blev glad.
Vi fick många goda skratt på Runes födelsedag, men Hjalmar var inte anledn0neg. Jag återkommer till det på bloggen sen.
Varma kramar!

 
Ruth

Ruth

30 januari 2011 10:09

Vet inte vem Rune är, men grattar och hyllar för det :D
Ha en fin söndag vännen / kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

31 januari 2011 19:29

Rune och hans fru är våra bästa vänner här i Karlstad - och jag har framfört dina gratulationer, som gladde honom ;)
Varma kramar!

 
Ingen bild

Maria

30 januari 2011 17:52

Hälsa o gratta från oss!
Kram Maria

Lambergsfrua

31 januari 2011 19:28

Tack!
Det har jag gjort redan.
Kramar,
Ma

 
Ingen bild

Sonen

31 januari 2011 16:19

Välkomna hem. Jag hoppas att resan var trevlig och att firandet klarades av med alla ingredienser och på bästa sätt ;)

/ Kram

Lambergsfrua

31 januari 2011 19:26

Tack, tack!
Ví hade mycket trevligt, men allt blev inte som förväntat. Jag återkommer om det senare på bloggen.
Karmar,
Ma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lambergsfrua - 19 februari 2023 12:45

  Januari brukar kallas  årets "längsta" månad. Den är mörk och många suger på ramarna efter julens julklappsutsvävningar. Vi har inte de problemen, men jag tyckte nog att årets januari var alldeles ovanligt mörk med sina korta dagar och långa nätte...

Av Lambergsfrua - 30 augusti 2022 20:15

  Morgnarna blir allt kyligare, kvällarna kommer allt snabbare och nätterna blir allt mörkare. Det verkar faktiskt som att hösten står och stampar i farstun. Men fortfarande har vi sensommar, så än behöver han (för det är väl en han?) inte göra sig ...

Av Lambergsfrua - 22 juni 2022 14:47

  Våren kom sent men nu har vi plötsligt passerat sommatsolståndet! Hur kunde det gå så snabbt??   Och det är ju nu sommaren börjar egentligen. Vi har många fina sommardagar och ljusa kvällar att se fram mot och njuta av.Allt gott önskar jag er fram...

Av Lambergsfrua - 11 juni 2022 12:45

 Vintern försvann och våren var efterlängtad men ack så tveksam. Det betydde att vi fick njuta lite längre av den, innan den plötsligt övergick till sommar. Här syns en flod av krokus i Museiparken.Maj och juni blommar mest heter det i ramsan och de...

Av Lambergsfrua - 10 mars 2022 12:30

  Vi Vi fick riktig vinter här i februari med ca 30 cm snö, som låg kvar ett tag. Snöröjarna jobbade dygnet runt, men hade ändå svårt att hinna röja allt,  innan mer snö föll. Följden blev halkolyckor och bland annat inställda tåg och bussar. Det bl...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards