Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Lambergsfrua - 26 augusti 2012 16:30

Kära Dottern med familj kom hem igår kväll från sin lilla semesterresa i grekiska övälden. En del  av Grekland som MiML och jag också  är mycket förtjusta i. Värmen därnere den här tiden på året fick oss att avstå från att delta i den resan.


Idag kom de över till oss för ett försenat födelsedagsfirande. Vi satt på balkongen och jag fick flera presenter bland annat två ursnygga tröjor.


 

Gode vännen Sune, som är på långtidsseglats i Medelhavet med sin Kerstin och träffat Dottern med familj på Tilos hade skickat med ett egentillverkat makraméunderlägg till mig - men aldrig att jag ställer en varm kastrull på det konstverket! Det får bli vackert underlägg till min lilla maritima hörna på balkongen - senare i höst tar jag in hela installationen till vardagsrummet.

Önskar er alla en fin kväll!

Varm kram,

Lambergsfrua   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards