Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Lambergsfrua - 11 februari 2012 18:32

Som ni vet vid det här laget är jag omåttligt förtjust i naturfenomenet solnedgångar - för det är väl ett fenomen, att vi bjuds på allt detta vackra.


 
Nu är det flera dagar sedan jag visade en solnedgång, så här kommer den vi hade i förrgår. Det är alltid som mest spektakulärt, när solen går ner bland lätta moln. Här var det ett kraftigare moln, som tycktes "halshugga" solen    Jag rantade ut med kameran på balkongen åtskilliga gånger för att få det perfekta fotot - ,men det får man aldrig för det finns helt enkelt inte.


Idag har solen försökt tränga fram genom molnen vid flera tillfällen men med klent resultat. Som helhet har det varit (ljus)grått med -5 och snålblåst.



Vid middagstid intogs Tjärnens is av den här lilla gruppen på tre vuxna och fem barn - den minsta i barnvagn. Isen är perfekt för skridskoåkning, men de små barnen nöjde sig med att äka kana på isen.

Jätteroligt!


Senare dök det upp allt som allt ett femtontal personer med skridskor på fötterna och en del med klubbor och puck. Underbart att se!


Nu önskar jag er alla en trivsam kväll!

Varma kramar,

Lambergsfrua    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards