Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Lambergsfrua - 27 februari 2013 11:31

Jag lyckades ju inte lägga ut några bilder alls i går. Vad som var fel vet jag inte, men nu funkar allt som det ska igen.

Som vanligt är alla min bilder klickbara till större format.

 
Först ville jag visa en riktigt vacker vårbild från Keukenhof. En bild som det kan vara skönt att vila ögonen på en stund och drömma om Våren, som står och stampar i farstun. Fast Våren stampar nog inte, hon dansar fram med lätta steg. Alltså smådansar hon i farstun i väntan på att bli insläppt av Kung Bore - eller rättare sagt av Gumman Tö, som måste gå en fight med Kungen först.

 
Sen ville jag visa gårkvällens fantastiska solnedgång. Hela himlen skiftade i färger minut för minut - eller kanske sekund för sekund. Det ena scenariot vackrare än det andra.

Nu är det dags att stavtrava i solskenet. Jag önskar er alla en riktigt fin dag.

Varm kram,

Lambergsfrua   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards