Lambergsfruas  blogg

Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

Tack!

Av Lambergsfrua - 18 januari 2010 23:10

Tack alla go'a bloggarvänner för era kommentarer, ingen nämnd och absolut ingen glömd, för svar angående uppladdning av fotona!   

Jag visste väl att jag kunde lita på er och få ett vettigt svar. Direkt när reklamen kom in utökades ju antalet bilder till 200 för 20 kronor, men sen har jag faktiskt inte sett någon upplysning om detta. Jaha, det är alltså fritt fram nu då. Toppen tycker jag. Då skulle man ju kunna återgå till namnet bloggagratis, eller hur   


Normalt sett brukar MiML och jag jobba på ett reklamkontor mellan 13 och 17 på måndagar. Sen tar två unga tjejer över och jobbar fram till ca kl.20 I förmiddags fick vi besked om, att en av tjejerna inte kunde komma på grund av en lättare ögonoperation. Hon kände sig fortfarande lite yr så vi ombads om möjligt börja tidigare .


Inga problem. Eftersom vi är billösa den här veckan, hämtade chefen oss och vi drog igång 11.30 Full fart till 17, då vi fick skjutsades hem.

Middag och sen direkt till styrelsemöte i vår bostadsrättsförening kl 18.   

Vattenläcka har drabbat en av de boende, lite andra problem som måste lösas akut plus missnöje med snöröjningen. Hemma igen strax före 21. Satte oss att glo på Idrottsgalan, som vi tycker blev riktigt sevärd, tack vare Peter Settman. Den killen kan lyfta den tristaste förställning   

Nu är det dags att ta en säng på ryggen ocxh sova fem kvart i timmen   

Gonatt go' vänner och sov gott!

Varmaste kramar!   

 
 
Ragnvi

Ragnvi

19 januari 2010 06:02

Morning o hoppas du fick sussa gott på söta örat! Jag har mest varit vaken inatt...suck!
Kramen!
Ragnvi

http://rankans.blogg.se

 
wiper

wiper

19 januari 2010 16:21

300 bilder får man ladda upp med avancerad laddning. Sen med enkel uppladdning. Jag är snart uppe i 800 bilder :( det gillar dom nog inte...

Det är nog missnöje med snöröjning lite överallt vad jag kan se och höra. Många onödiga olyckor har hänt. Håller med dig om Peter Settman han har en naturlig begåvning för detta och är hur säker som helst och stakar sig inte. Dessutom är han rolig och behaglig.

Hoppas du har en bra dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
 Av Irja

bloggplatsen.se " title="http:// 40-Talisten bloggplatsen.se " target="_blank"> Av Irja

19 januari 2010 16:38

Kära Lambergsfrua!!!
När samanhållningen är god,då flyter arbetet bra,vilken arbetsam dag du hade igår, hoppas det är lugnare idag.
JA han Settman han är en dukdig programledare,och han kan skoja,då bli det inte så lamt.Ha de bra resten av dan.....Kram IA......

http:// 40-Talisten bloggplatsen.se

 
Skomakar-Lisa

Skomakar-Lisa

19 januari 2010 18:54

Jasså, Lambergsfrua jobbar inom reklambranschen. Va kul det låter ... Är det bara måndagar???
... och så Bostadsrättsföreningen på det ... förlåt, har Lambergsfrua inte fyllt 30 än?? *skrattar*

Ärligt talat så är det kul att ha något att pyssla med och som ger lite socialt umgänge. Så gär vi också.
Ha det gott !!!
Kram på dig !!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
margit

margit

19 januari 2010 19:52

Tur att inte jag har bloggen som kostat per bild/eller begränsat per månad..Då hade jag blivit luspank...förmodligen...
Ja jag tycker också att Peter Settman är en MYCKET bra progranledare. Jagsa just det till min Lasse i gårkväl, när vi satt o tittade..."Va bra han är"!!!
Kram!!

http://margitholm.blogg.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

19 januari 2010 20:46

Fick alltid uppladdat bilder för min blogg av dotera när jag fyllde år, hade nog 1000 bilder kvar när det blev gratis, inte fick jag någon återbäring från blogga för dom bilderna inte.
Så ni jobbar och håller igång, men det är nog väldigt nyttigt för självförtroendet och hjärnan, duktiga är ni.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lambergsfrua - Tisdag 14 maj 13:24

Det är underbart försommarväder nu med sol och lagom sköna plusgrader. Eftersom det är mycket som händer i mitt liv nu, kommer jag att  fortsätta min bloggsemester. Kanske återkommer jag, kanske inte. Orsa kompani lovar ingenting bestämt...   Ha det ...

Av Lambergsfrua - 19 februari 2023 12:45

  Januari brukar kallas  årets "längsta" månad. Den är mörk och många suger på ramarna efter julens julklappsutsvävningar. Vi har inte de problemen, men jag tyckte nog att årets januari var alldeles ovanligt mörk med sina korta dagar och långa nätte...

Av Lambergsfrua - 30 augusti 2022 20:15

  Morgnarna blir allt kyligare, kvällarna kommer allt snabbare och nätterna blir allt mörkare. Det verkar faktiskt som att hösten står och stampar i farstun. Men fortfarande har vi sensommar, så än behöver han (för det är väl en han?) inte göra sig ...

Av Lambergsfrua - 22 juni 2022 14:47

  Våren kom sent men nu har vi plötsligt passerat sommatsolståndet! Hur kunde det gå så snabbt??   Och det är ju nu sommaren börjar egentligen. Vi har många fina sommardagar och ljusa kvällar att se fram mot och njuta av.Allt gott önskar jag er fram...

Av Lambergsfrua - 11 juni 2022 12:45

 Vintern försvann och våren var efterlängtad men ack så tveksam. Det betydde att vi fick njuta lite längre av den, innan den plötsligt övergick till sommar. Här syns en flod av krokus i Museiparken.Maj och juni blommar mest heter det i ramsan och de...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards