Lambergsfruas  blogg

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

Lite för nyfiken, kanske?

Av Lambergsfrua - 15 augusti 2010 17:44

Det var ju lätt som en plätt att lägga in Bloggvännen Mailis fina bild på bloggen! Det var ju bara att göra precis som vanligt    Problemet var, att jag försökte öppna bilden och titta på den, när jag hade sparat den i MIna BIlder. "Fel filformat" stod det. Men den gick alldels utmärkt att ladda upp den i bloggbilder ändå. Sens moral - man ska inte vara alltför nyfiken....   


   

Tusen TACK, goa Mailis   


Soliga kramar till dig och alla andra som tittar in   

 
 
Love

Love

15 augusti 2010 20:58

Hej vännen!
Tack för förstående ord. Ja det är fruktansvärt när ett djur dör och allt gick så fort, kan fortfarande inte fatta att hon är borta men livet går vidare.
Har haft mycket om mig denna vecka och nästa är fulltecknad. Bra för då tänker man inte så mycket.
Barnbarnen åker till Turkiet en vecka så dom har fått låna min kamera. Tyvärr glömde jag att bloggträffen är på lördag och då står jag utan kamera men andra lär väl ha med sig någon.
Du måste ha den vackraste utsikt man kan ha från sin lägenhet. Ingen solnedgång är den andra lik men otroligt vackra och stämningsfyllda.
Här har det varit skyfall i veckan men vi har ingen källare som tur är. Mer regn är att vänta säger dom men jag hoppas det blir hyfsat i morgon då jag ska till Örebro.
Jag väntar på att bli "gammelfarmor". Sonen´s fru Sheila hade fem pojkar när dom träffades och en av dom ska nu bli pappa vilken dag som helst och för Viktor som han heter är jag farmor då dom ingen biologisk har i livet. Prata om att då känna sig gammal men också stolt att få bra den titeln. Förresten är man inte äldre än man gör sig. Nu börjar skymingen falla och jag ska gå min lilla tomtrunda och lägga skydd på blommorna för hjortarna.

http://www.bloggplatsen.se

 
Love

Love

15 augusti 2010 20:59

Hej igen!
Vet inte om mitt inlägg gick förlorat men nu kommer ialla fall en kär hälsning och kram.
Love.

http://www.bloggplatsen.se

 
Inger Maryissa( försöker blogga trots datorproblem

Inger Maryissa( försöker blogga trots datorproblem

15 augusti 2010 23:44

En helt underbart vacker bild !!
Kram

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Berith

Berith

16 augusti 2010 07:40

Godmorgon vännen =))
Vilken fin bild , förstår att du blev både glad och rörd över att få den =))
Önskar dig en bra dag , varma kramar =))

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

16 augusti 2010 09:22

Alltid roligt att få sådana utmärkelser!
ha en fin vecka!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

16 augusti 2010 09:55

Inte dumt att ha vänner som kan hjälpa en. Jag har själv frågat många gånger och då lär man sig. Fin bild.

Ha en jättebra måndag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Anita

Anita

16 augusti 2010 10:26

Vilken underbar bild du fått från Mailis. Den tål att tittas på. Hoppas du haft lika skön helg som jag. Är på G igen med bloggen. Det måste bli lite break ibland.
Tack för dina fina kommentarer hos mig ...
Stora kramen får du här !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

16 augusti 2010 22:10

Skönt att se/läsa, att andra spilelr ockå ut sitt kaffe. och visst äer då 4 dl mycket!! Just då! Nästan som ett hav...
Fina bilder du visar!!
Tiden går fort och MER än halva månaden är nu gången, oCH vi går mot hösten. men vi får leva på minnet av den rekordfina soliga sommaren!!
Kramne min vän!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lambergsfrua - 19 februari 2023 12:45

  Januari brukar kallas  årets "längsta" månad. Den är mörk och många suger på ramarna efter julens julklappsutsvävningar. Vi har inte de problemen, men jag tyckte nog att årets januari var alldeles ovanligt mörk med sina korta dagar och långa nätte...

Av Lambergsfrua - 30 augusti 2022 20:15

  Morgnarna blir allt kyligare, kvällarna kommer allt snabbare och nätterna blir allt mörkare. Det verkar faktiskt som att hösten står och stampar i farstun. Men fortfarande har vi sensommar, så än behöver han (för det är väl en han?) inte göra sig ...

Av Lambergsfrua - 22 juni 2022 14:47

  Våren kom sent men nu har vi plötsligt passerat sommatsolståndet! Hur kunde det gå så snabbt??   Och det är ju nu sommaren börjar egentligen. Vi har många fina sommardagar och ljusa kvällar att se fram mot och njuta av.Allt gott önskar jag er fram...

Av Lambergsfrua - 11 juni 2022 12:45

 Vintern försvann och våren var efterlängtad men ack så tveksam. Det betydde att vi fick njuta lite längre av den, innan den plötsligt övergick till sommar. Här syns en flod av krokus i Museiparken.Maj och juni blommar mest heter det i ramsan och de...

Av Lambergsfrua - 10 mars 2022 12:30

  Vi Vi fick riktig vinter här i februari med ca 30 cm snö, som låg kvar ett tag. Snöröjarna jobbade dygnet runt, men hade ändå svårt att hinna röja allt,  innan mer snö föll. Följden blev halkolyckor och bland annat inställda tåg och bussar. Det bl...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards