Lambergsfruas  blogg

Direktlänk till inlägg 14 maj 2011

FLAGGAN ÄR HISSAD!

Av Lambergsfrua - 14 maj 2011 13:34

Ja, inte för att vi har kommit lyckligt och väl tillaka till fosterjorden utan för att kära Svärsonen fyller år idag!



Det vill vi naturligtvis fira och hoppas att dagen blir riktigt trevlig.


Soliga kramar både till dig  och till alla andra som tittar in här.

Lambergsfrua och Lambergsfruas man   

 
 
Ingrid

Ingrid

14 maj 2011 14:25

Välkomna hem igen!
Det har varit så roligt att följa er resa. Det är inte bara ni som varit i Barcelona även bloggaren bakom bloggen Leontina rapporterar från "Barca".

Grattis till svärsonen och ha en fin helg!
Kram Ingrid

http://stenstugu.com/wp

Lambergsfrua

14 maj 2011 14:35

Tack go'a Ingrid! Vad roligt att Leontina också varit där. Ska kolla hennes blogg, när vi kommer hem igen. Ska nu iväg och fira Svärsonen - jag framför ditt grattis.
Soliga kramar!
Lambergsfrua

 
yvonne

yvonne

14 maj 2011 14:50

Välkomna hem igen! Själv har jag varit ute på stolpjakt...och på den nya kartan är det flera på Lamberget! Så snart går ni inte säkra för mig där heller ;) Ser du nån med en blå ryggsäck som irrar omkring så är det nog jag! Men det får gärna sluta blåsa om jag ska cykla dit... Ha det gott hos svärsonen!

http://www.yvonneeblogg.blogspot.comco

Lambergsfrua

15 maj 2011 18:11

Tusen tack, Yvonne! Det känns roligt att bli välkomnad =D Jo, jag har sett att Lamberget finns med i stolpjakten. Jag ska hålla koll efter en irrande blå ryggsäck - men det finns ju så många. Dottern har en svart rygga och illgulorange cykel, så den missar man inte bland stolparna ;)
Ha det gott!
Soliga kramar,
Lambergsfrua

 
Anita

Anita

14 maj 2011 16:39

Åhh, vad roligt att ni är hemma igen så jag ropar VÄLKOMMEN HEM !!!!!
Nu väntar jag på bilder och berättelser. Jag åker ju snålskjuts, som du vet, min goa vän !!! Bekvämt värre. *skrattar*
Hälsa mågen och gratta på födelsedagen !!!
Stor kram från mej !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

15 maj 2011 18:05

Tusen varma TACK min vän!
Självklart får du gärna åka snålskjuts! Jag tycker bara det är roligt, att någon bryr sig om att titta på mina bilder. Jag har inte hunnit göra i ordning fotona från Barcelona än, men de kommer i veckan. Först ska lite annat klaras av.
Tack för gratulationerna till mågastumpen ;)
Ha det gott både du och Livskamraten!
Soliga kramar,
Lambergsfrua

 
Margit

Margit

15 maj 2011 11:07

Ja tänk vad "dom fylller år"..våra anhlriga...Min näst äldste son fyllde 45..i går...
Idag är det ingen sol...men NU har jag ju Lasse hemma igen..han kom kl 4..i gårmorse.
Skönt att vi får njuta av vanliga vardagar tillsammans...nu igen...
Kram!

http://margitholm.blogg.se

Lambergsfrua

15 maj 2011 17:56

Grattis i efterskott till din son. Vår son är några år äldre, men han fyller inte förrän i juli.
Men vad skönt att du har din kära Lasse hemma igen=D Jag förstår så innerligt väl hur glad du känner dig nu, när är tillsammans igen.
Soliga kramar,
Lambergsfrua

 
wiper

wiper

15 maj 2011 12:34

Grattis till svärsonen på födelsedagen ;)

Kram tillbaka till dig och lambergsfruas man ;)

http://wiper.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

15 maj 2011 17:54

Varmt tack!
Kram,
Lambergsfrua

 
Ingen bild

Pelle

16 maj 2011 11:35

Tack för att ni kom - och för alla fina presenter. Ännu vet jag ingen mer som har ett hopfällbart durkslag. Det gör mig mycket lycklig.

Lambergsfrua

16 maj 2011 16:06

Ah, men du är för go' Pelle! D ;)
Det behövs alltså inte mycket för att glädja dig

Kramar,
Svär-Ma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lambergsfrua - 19 februari 2023 12:45

  Januari brukar kallas  årets "längsta" månad. Den är mörk och många suger på ramarna efter julens julklappsutsvävningar. Vi har inte de problemen, men jag tyckte nog att årets januari var alldeles ovanligt mörk med sina korta dagar och långa nätte...

Av Lambergsfrua - 30 augusti 2022 20:15

  Morgnarna blir allt kyligare, kvällarna kommer allt snabbare och nätterna blir allt mörkare. Det verkar faktiskt som att hösten står och stampar i farstun. Men fortfarande har vi sensommar, så än behöver han (för det är väl en han?) inte göra sig ...

Av Lambergsfrua - 22 juni 2022 14:47

  Våren kom sent men nu har vi plötsligt passerat sommatsolståndet! Hur kunde det gå så snabbt??   Och det är ju nu sommaren börjar egentligen. Vi har många fina sommardagar och ljusa kvällar att se fram mot och njuta av.Allt gott önskar jag er fram...

Av Lambergsfrua - 11 juni 2022 12:45

 Vintern försvann och våren var efterlängtad men ack så tveksam. Det betydde att vi fick njuta lite längre av den, innan den plötsligt övergick till sommar. Här syns en flod av krokus i Museiparken.Maj och juni blommar mest heter det i ramsan och de...

Av Lambergsfrua - 10 mars 2022 12:30

  Vi Vi fick riktig vinter här i februari med ca 30 cm snö, som låg kvar ett tag. Snöröjarna jobbade dygnet runt, men hade ändå svårt att hinna röja allt,  innan mer snö föll. Följden blev halkolyckor och bland annat inställda tåg och bussar. Det bl...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards