Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Lambergsfrua - 9 maj 2010 21:06

Idag har vi inte varit så där superaktiva, mest småplock med olika saker.

Imorgon är det jobb och sen på kvällen föreningens årsstämma med efterföljande konstitueringsmöte. Eftersom Mannen i Mitt Liv är ordförande har han än en gång kollat att alla papper finns med i dokumentportfäljen och så har han än en gång gått igenom sitt inledningsanförande.

 

Vi avslutar med läckra landgångar från GLG - ett företag som driver både restauranger och catering här i stan. Sen ska det bli väldigt skönt att få komma hem igen - det är alltid en anspänning inför sådana här evenemang.


Jag är redo!

Om sen allt går som planerat styr vi söderut i landet på tisdag för att besöka vänner och släkt. Det blir inte så ofta, så det är en efterlängtad resa.


Vid sådana tillfällen vill man ju vara till sin fördel *fniss* Jag har därför idag smort in mina synliga kroppsdelar med BUS - ni vet Brun Utan Sol.


Jag börjar redan se mycket fräschare ut   Solkyssta kinder, he he 


När jag ändå var i stöten fick fötterna ett skönt bad och sen en dutt färg på tånaglarna.   

Nu är jag redo att möta Våren på riktigt.   


Önskar er alla en god natts sömn, när det blir dags för Loppelådan.

Soliga kramar!   



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards