Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Lambergsfrua - 7 januari 2013 22:41

Idag när vi skulle gå ner till bilen utanför vårt hus, halkade Mannen i Mitt Liv på en förräsdisk isfläck och hamnade i närkontakt med asfalt och grus. Han skrapade upp ena knät och fick ont i den hand han tog emot med - men inget är brutet. Han kan röra fingrarna, även om det är ömt. Han har varit lite moloken och unnade sig en whiskey efter middagen.


Jag har varit på HSB.kontorert i eftermiddag tillsammans med en liten grupp andra representanter för bostadsrättsföreningar i Karlstad. Vi gick igenom den.s.k Koden, som nu är ute på remiss . "Koden" ska fungera som riktlinje och underlätta ledamöternas arbete i föreningarna. Det är viktigt att "Koden" är lättbegriplig och glasklar. Det ska inte finnas möjligheter till misstolkningar. Det är den delen vi jobbar med.


Jag kände mig  först lite tveksam, när jag blev tillfrågad. Jag inte visste riktigt, vad som förväntades av mig - men jag måste säga att det var riktigt roligt och stimulerande. Vi ska träffas även på onsdag, då vi avslutar arbetet.


Nu ska jag krypa ner i sköna loppelådan och önskar er alla "god natt".

Varm kram,

Lambergsfrua   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards