Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 1 december 2016

Av Lambergsfrua - 1 december 2016 12:51

I början av den här veckan åkte Mannen i Mitt Liv och jag båt från Oslo till Köpenhamn för att besöka julmarknaden på Tivoli. Vi hade strålande sol och ett par plusgrader vilket ju var positivt. Lite snopet var förstås att alla de vackra ljusdekorationerna inte kom till sin rätt då. Vi kunde inte stanna kvar tills solen gick ner. Båten väntade inte...

 
Det vinterdekorerade Tivoliområdet var ändå en härlig upplevelse att se och strosa runt på. Naturlig snö har man ytterst sällan på dessa breddgrader, men har man inte snö och is går det att skapa på konstgjord väg - och riktigt naturtroget dessutom. Just i det här vinterlandskapet gled små tågvagnar fram med lyckliga barn vid "ratten".

Jag återkommer med lite mer om vårt lilla äventyr, när jag kollat igen bilderna - och rensat bland dem.

Varm decemberkram,
Lambergsfrua
  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards