Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Lambergsfrua - 17 januari 2010 16:10

Jag måste fråga er bloggarvänner - får man ladda upp bilder gratis numera???   


Jag hittar ingenstans där det står, hur många bilder jag har laddat upp eller om det forfarande kostar 20 krornor. Eller någon annan summa. Är jag möjligen blind?   

Hoppas ni kan ge mig ett svar!


Varmaste kramar!   


Utsikt från ett fönster över populär lekplats i frostig omgivning. Fotot är taget i förrgår.    

Av Lambergsfrua - 17 januari 2010 14:38

Alla den vackra rimfrosten har försvunnit och dagen är riktigt gråmulen med ett par minusgrader. Skönt ändå att slippa den där kylan tycker jag, som så gärna vill ha lagom av allt    Fast det är svårt att få.


Måste säga, att funktionen med smileysar *vilket ord!* gillar jag och att de är så många. Varje gång upptäcker jag dessutom nya. En del är jag väl lite tveksam till, men flesta är kul eller gulliga - eller både och.


Idag har jag varit ute och snurrat lite på Facebook och inser att "alla" är med där. Ja, utom Mannen i Mitt Liv förstås.   


Jodå, jag är också med, men är inte särskilt aktiv. Jag brukar nöja mig med att kolla runt lite. Jag tycker nog att det är lite snuttifiserat. Typ I like, Hemma igen, Mysig lördagkväll osv. Däremot har jag hittat personer där, som jag inte haft kontakt med på åratal och det är lite spännande.   


Önskar er alla en fortsatt behaglig söndag och skön kväll. Skickar med en bild från i förrgår av skidåkare på Lambergstjärnens is.Han skaffade sig motion genom att skida fram och tillbaka flera gånger - men in under bron vågade han sig klokt nog inte.

Varmaste kramar!   


 




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards