Lambergsfruas  blogg

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2011

Välkommet besök!

Av Lambergsfrua - 20 oktober 2011 12:22

I går hade jag/vi besök av bloggvännen Yvonne, som ju också bor här i Karlstad. Vi fikade på balkongen med stora laddor på fötterna och värmen på.  


Vi hade några trevliga timmar tillsammans och pratade om allt mellan himmel och jord. Många skratt blev det också som extra krydda. Jag hoppas verkligen att vi kan ses igen!


Nu ska vi göra oss i ordning för att skjutsa käre Barnbarnet till sjulhuset för ytterligar allergivaccinering. Jag tar med mig boken "En dag", så rinner tiden iväg snabbt mdan vi väntar.


Önskar alla en fortsatt bra dag!

Soliga kramar,

Lambergsfrua   


 
 
yvonne

yvonne

20 oktober 2011 14:17

Ja, tusen tack för värmen, både den på fötterna och från er ;) Tiden går fort när man har roligt sägs det :) Kram!

http://www.yvonneeblogg.blogspot.com

Lambergsfrua

20 oktober 2011 17:17

Tack själv för ditt besök! Ja, tiden rann iväg snabbt som en oljad blixt =D
Soliga kramar!

 
Gunnel

Gunnel

20 oktober 2011 15:03

Det är kul med alla nya vänner man lär känna p.g.a bloggandet. Jag har aldrig haft glädjen att träffa någon av mina bloggvänner i verkligheten, men jag hoppas det blir av någon gång. Kram

http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com

Lambergsfrua

20 oktober 2011 17:16

Ja du Gunnel, bloggvännerna är en fin bonus till själva bloggandet - något som var helt oväntat för mig. Trevligt att träffas i verkligheten också, när man känner att det "klickar".
Varm kram!

 
Ingrid

Ingrid

20 oktober 2011 15:13

Det är alltid trevligt att träffa sina bloggvänner. Jag har i alla fall tyckt om alla de jag fått träffa IRL.

Kram Ingrid

http://stenstugu.com/wp

Lambergsfrua

20 oktober 2011 17:13

Jag kan bara hålla med dig, Ingrid =D
Soliga kramar,

 
wiper

wiper

21 oktober 2011 08:04

Vad kul att du har en bloggvän så nära så ni kan träffas. Härligt att kunna sitta på balkongen också. Det gäller som du säger att klä sig varmt. Solen har ju säkert varit framme i hela landet. Min man och jag förlovade oss i Karlstad för 20 år sedan på Café "King Creole" Finns det kvar?

Ha nu en fin fredag med din man
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

21 oktober 2011 11:46

Ja, det är roligt. Nu har jag/vi träffat bloggvännen Yvonne tre gånger och haft riktigt trevligt tillsammans alla gångerna. Det kändes inte stelt ens första gången vi sågs.

Vad festligt att du och din man förlovade er i Karlstad=D Det finns ett Café King Creole i stadsdelen Haga , men jag är inte säker på att det är samma, som ni var på. Där är inredningen helt i Elvisstil och man kan även köpa Elvisprylar där också.
Önskar dig och Mannen i Ditt Liv en riktigt trevlig helg!
Soliga kramar,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lambergsfrua - 19 februari 2023 12:45

  Januari brukar kallas  årets "längsta" månad. Den är mörk och många suger på ramarna efter julens julklappsutsvävningar. Vi har inte de problemen, men jag tyckte nog att årets januari var alldeles ovanligt mörk med sina korta dagar och långa nätte...

Av Lambergsfrua - 30 augusti 2022 20:15

  Morgnarna blir allt kyligare, kvällarna kommer allt snabbare och nätterna blir allt mörkare. Det verkar faktiskt som att hösten står och stampar i farstun. Men fortfarande har vi sensommar, så än behöver han (för det är väl en han?) inte göra sig ...

Av Lambergsfrua - 22 juni 2022 14:47

  Våren kom sent men nu har vi plötsligt passerat sommatsolståndet! Hur kunde det gå så snabbt??   Och det är ju nu sommaren börjar egentligen. Vi har många fina sommardagar och ljusa kvällar att se fram mot och njuta av.Allt gott önskar jag er fram...

Av Lambergsfrua - 11 juni 2022 12:45

 Vintern försvann och våren var efterlängtad men ack så tveksam. Det betydde att vi fick njuta lite längre av den, innan den plötsligt övergick till sommar. Här syns en flod av krokus i Museiparken.Maj och juni blommar mest heter det i ramsan och de...

Av Lambergsfrua - 10 mars 2022 12:30

  Vi Vi fick riktig vinter här i februari med ca 30 cm snö, som låg kvar ett tag. Snöröjarna jobbade dygnet runt, men hade ändå svårt att hinna röja allt,  innan mer snö föll. Följden blev halkolyckor och bland annat inställda tåg och bussar. Det bl...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards