Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Lambergsfrua - 1 oktober 2009 15:03

Ja, jag ska kanske inte skylla helt på bloggen. Det kan ju hända, att jag själv gjorde något fel Skäms. Hur som helst så försvann hela inlägget, som jag knåpade ihop i går kväll. Förvånad

 


Ville bara berätta, att gubbsen jobbade som små bävrar i går med att gräva och förbereda för bänkar på vår sida av sjön (ja, ja - Tjärnen då).  De började tidigt och höll på hela dagen.

 



På kvällen fick vi kärt besök av Barnbarnet, som tyckte det var jobbigt att vara hemma Förvånad  - föräldrarna håller nämligen på att renovera huset och just nu är det  invändig målning som gäller. Kladd- och doftvarning Flört Sen dröjde det inte alltför länge, innan även det målande paret kom trampande på sina cyklar

- " för att få komma ifrån ett tag".  Mycket trevligt, tyckte vi och tror inte, att de hade tråkigt heller Glad


Jag gillar de här små solarna som synes! Och dessutom skiner den riktiga solen här idag också, nordlig vind och +8. Det blir en tur med stavarna nu och sen ska vi ha gäster i kväll.


Önskar er alla en riktigt fin eftermiddag och skön kväll!

Kramar!



 

Här ska det komma en bänk så småningom! Man tackar!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards