Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Lambergsfrua - 20 oktober 2009 20:57

Här kommer ju min extrahusse! Jag är hos honom ibland, när husse måste iväg på något. Honom måste jag bara hälsa på. Han är världens snällaste. Konstiga "extraben" han har - två runda Förvånad En sån skulle jag aldrig väga hoppa upp på och åka iväg. Bättre att hålla sig på jorden med mina fyra.


Hej då allihop och sov gott!

 


Av Lambergsfrua - 20 oktober 2009 20:44

Hej på er!

Kommer ni ihåg mig? Det är jag som är Bonzo. Jag har nu hunnit bli omkring 4 månader  och tycker livet med min husse är hur kul som helst. Han är så snäll mot mig. Förresten är alla som jag träffar väldigt snälla mot mig. De klappar mig och kliar mig under hakan och säger en massa saker till mig med vänlig röst. Det gillar jag! Skrattande


Jag har fått en nytt fint koppel nu. Det gamla tog slut. Det var nog ingen bra kvalité som husse hade köpt, för det gick sönder. Jag menar, nog ska väl ett koppel tåla, att man gnager lite i det? Det kliade ju så skönt i tänderna, när jag gjorde detFlört  Och det gjorde jag omsorgsfullt, när inte husse såg Förvånad Jag är inte en hund som slarvar ifrån mig.


Nya kopplet är inte riktigt lika tuggvänligt som det gamla. Undrar om inte husse rentav missunnar mig nöjet att få gnaga lite. Eller kanske inte. Jag börjar i alla fall växa ifrån såna där småbarnsligheter nu. Börjar, sa jag.


Här poserar jag fint, när husse sa till mig. Jag tycker nog själv att jag är ganska gullig Flört

 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards