Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Lambergsfrua - 11 oktober 2010 22:41

I morgon kommer en person från det företag, som ska hämta de onamnade cyklar, som vi rensade ur våra förråd i lördags. Vi har sett att några cyklar har hämtats av sina ägare och ställts tillbaka i cykelrummen igen. Man hade glömt att namna... Men det finns fortfarande ganska många kvar, som ingen vill kännas vid.    


Efter lunch har vi i styrelsen för vår brf ett möte med ansvariga från HSB angående uppdatering och eventuella ändringar i föreningens serviceavtal. Det är ett häfte med fullskrivna A4-blad, som nu ska behandlas. Vi har i alla fall kommit överens om, att fokusera på avtalets innehåll och inte utförandet. Fast jag undrar om det löftet kommer att kunna hållas...  


Dags att krypa ner i loppelådan - önskar er alla en god natts sömn!

Varma och soliga kramar!   

Av Lambergsfrua - 11 oktober 2010 10:40

Jo, men visst är det härligt när en ny vecka inleds med sol och hög, klar luft.   


Vi hade frost på bilarna här i morse, men förhoppningsvis har den töat undan, när MiML och jag nu snart ska iväg till vårt måndagsjobb.


Jag vill bara tacka innerligt alla er, som har skrivit kommentarer hos mig det senaste dygnet och som jag inte har svarat på. Ännu! Det får vänta tills jag kommer hem igen efter jobbet.   


Önskar er alla en fin dag!

Varma och soliga kramar!    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards