Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Lambergsfrua - 4 december 2010 10:56

Innan jag fortsätter med att berätta om julmarknadsresan, mäste jag bara sticka emellan med lite annat.


Idag är det 50 år sen MiML och jag förlovade oss!  

Jag kan inte riktigt fatta att det har gått så lång tid - men tiden går fort när man har roligt sägs det ju   



Och visst har vi haft och har fortfarande mycket roligt. Vi har inte svårt att skratta tillsammans.



Vi kommer att fira med att gå på julkonset i kväll i Alsters kyrka, dock inte utstyrda så här   Vår skönsljungande vicevärd Bertil Österberg är en av de två solisterna där och hela behållningen går till en internatskola för flyktingbarn i Tibet, som Bertil tillsammans med en liten svensk grupp besökte i november. Han ser till att pengarna kommer dit också.


Önskar er alla en härlig dag!

Varma kramar,

Lambergsfrua



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards