Lambergsfruas  blogg

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

Treårsjubileum och fiskpedikyr!

Av Lambergsfrua - 25 april 2012 17:45

Tänk att det redan har gått tre år sedan jag började blogga. Många trevliga kontakter har jag fått under de här åren och dem är jag tacksam för. Även om jag för tillfället inte är lika aktiv här som tidigare tycler jag de tre åren är värda att fira.



Jag ger sommarens vackraste rosor till alla vänner som tittar in ofta eller ibland. Alla är lika välkomna.


Idag har jag och Mannen i Mitt Liv besökt Asa med sitt varma leende på Carlstad Alernativmedicin och fått fiskpedikyr igen. Nu är våra fötter lena som barnrumpor. Det är helt fanatstiskt hur de där små firrarna förmår nafsa i sig döda husceller utan att bita det minsta.


Önskar er en skön kväll!

Varma kramar,

Lambergsfrua

 
 
Ingrid

Ingrid

25 april 2012 18:41

Tack för de vackra rosorna!

Varm kram, Ingrid

http://stenstugu.com/wp

Lambergsfrua

25 april 2012 22:24

Väl bekomme, Ingrid! Både du och alla de andra bloggvännerna är värda många rosor för att ni finns i min bloggvärld.
Varm kram,
Lambergsfrua

 
yvonne

yvonne

25 april 2012 21:01

Ja, hurra för din blogg! Utan den hade jag nog inte lärt känna dig och det vore ju en stor förlust! :) Fisknafseri blir det nog inte mer för mig, det var kul att prova och det var skönt, men en gång räcker här! :) Kram!

http://yvonneeblogg.blogspot.com

Lambergsfrua

25 april 2012 22:22

Varm tack, Yvonne! Bloggande har verkligen utvidgat vänkretsen även om man inte träffas IRL. När passar det dig förresten??? Vi ska ju prata Skottland;)
Vi ska fortsätta med fiskpedikyren - både effektivt och roligt.
Ha det bra!
Varma kramar,
Lambergsfrua

 
soffie

soffie

25 april 2012 21:37

grais till din fina blogg:) å va vackra rosor, nu går det fort mad alla blommor ute i naturen så man hinner knappt med,det blommar överallt:) det där med fiskpedikyr måste testas:) må gott

http://www.soffie69.blogg.se

Lambergsfrua

25 april 2012 22:19

Tusen tack, Soffie! Ja, jag kan verkligen rekommendera fiskpedikyren och ägarparet har beslutat att behålla (extra)priset på 200 kronor. För det får man ca en timmes behandling allt som allt - fiskpedikyren och fotvård.
Ha det gott!
Kram,
Lambergsfrua
PS Jag vet att Yvonne har testat och gillade det. DS

 
Ruth

Ruth

26 april 2012 11:05

Grattis till dina 3 år på bloggen, man fattar inte att det har gått så snabbt.
Ser att ni har varit och matat fiskarna igen, skulle varit intressant att prova detta, tänk vad fiskarna måste vara tjocka och runda om sina magar hehe.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

26 april 2012 11:09

Tack för gratulationen! Visst har de här åren rasat iväg, man hänger inte riktigt med i svängarna.
Fiskarna verkade nöjda, men förvånansvärt nog är de fortfarande väldigt små, bara några cm. De växer långsamt och borde inte behöva så mycket mat. Faktum är att de bara behöver vila ca en halvtimme innan de vill äta igen...
Varm kram,
Lambergsfrua

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lambergsfrua - 19 februari 2023 12:45

  Januari brukar kallas  årets "längsta" månad. Den är mörk och många suger på ramarna efter julens julklappsutsvävningar. Vi har inte de problemen, men jag tyckte nog att årets januari var alldeles ovanligt mörk med sina korta dagar och långa nätte...

Av Lambergsfrua - 30 augusti 2022 20:15

  Morgnarna blir allt kyligare, kvällarna kommer allt snabbare och nätterna blir allt mörkare. Det verkar faktiskt som att hösten står och stampar i farstun. Men fortfarande har vi sensommar, så än behöver han (för det är väl en han?) inte göra sig ...

Av Lambergsfrua - 22 juni 2022 14:47

  Våren kom sent men nu har vi plötsligt passerat sommatsolståndet! Hur kunde det gå så snabbt??   Och det är ju nu sommaren börjar egentligen. Vi har många fina sommardagar och ljusa kvällar att se fram mot och njuta av.Allt gott önskar jag er fram...

Av Lambergsfrua - 11 juni 2022 12:45

 Vintern försvann och våren var efterlängtad men ack så tveksam. Det betydde att vi fick njuta lite längre av den, innan den plötsligt övergick till sommar. Här syns en flod av krokus i Museiparken.Maj och juni blommar mest heter det i ramsan och de...

Av Lambergsfrua - 10 mars 2022 12:30

  Vi Vi fick riktig vinter här i februari med ca 30 cm snö, som låg kvar ett tag. Snöröjarna jobbade dygnet runt, men hade ändå svårt att hinna röja allt,  innan mer snö föll. Följden blev halkolyckor och bland annat inställda tåg och bussar. Det bl...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards