Lambergsfruas  blogg

Direktlänk till inlägg 4 december 2009

Pa vift!

Av Lambergsfrua - 4 december 2009 14:44

Jag och MiML är just nu i Wien och firar var 49:e förlovningsdag. En fantastisk stad och den bästa julmarkarknaden vi nansin har besökt. Kommer med foton nasta vecka.

Varmaste kramar till er allihop!

 
 
Ingen bild

Pelle

4 december 2009 15:00

Hej på er. Hoppas ni har det bra. Här regnar det återigen efter nån dags kyla. Trist är bara förnamnet. Men det är ju fredag, och det lättar alltid upp. En varm bastu med tillhörande kall dryck är ju aldrig fel. Vi syns om några dagar.

PoK
Pelle

 
soffie

soffie

4 december 2009 15:51

ha det supertrevligt i Wien,

http://www.soffie69.blogg.se

 
Yvonne R

Yvonne R

4 december 2009 16:27

Önskar er en romantisk resa!!!!

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Ingrid

Ingrid

4 december 2009 17:27

Så ni firar och har er! Det gör ni rätt i, man ska ta alla tillfällen i akt. Åke och jag har faktiskt varit förlovade 50 år på julafton i år. Jag måste ju erkänna att jag faktiskt inte tänkt på det förrän jag läste ditt inlägg.

Kram Ingrid

http://blog.stenstugu.com

 
wiper

wiper

4 december 2009 19:00

Vad roligt för er. Grattis så mycket till ert jubileum ;). Jag skulle också vilja åka till Wien som skall vara helt underbart.

Ha det toppen
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
katsura

katsura

4 december 2009 21:26

Att ha firat 49 förlovningsdagar var inte illa! Ha en trevlig semester i Wien!

http://katsura.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

4 december 2009 23:03

GRATTIS till åter en bemärkelsedag ! Trodde ni hade rest klart för i år å'så är ni i Wien, vilken överraskning. Roa er kungligt och drick Champagne !
Hoppas ni får en toppenfin 2:a Advent !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Lars

Lars

5 december 2009 09:37

Wien?? - är ni ute och reser igen? Det låter inte illa, att åka på julmarknad i Wien *avundsjuk....ler*.
Ha en riktigt trevlig förlovningsjubileum där ni strosar runt på julmarknaden. Ser fram emot bilder!!
Regniga hälsningar från Skoghall

http://www.garaget.org/Skoghallskille

 
Biggan

Biggan

5 december 2009 14:52

Oj, vad ni är romantiska och söta!
Unnar er verkligen underbara upplevelser där!
Hälsa MIML!
Kram till dig!

http://www.utanfarstu.bloggplatsen.se

 
stinalill

stinalill

5 december 2009 21:43

Det var då inte måttligt vad ni flyger och far!! Blir faktiskt lite avis..... Jag längtar ju ut att resa, men vågar inte fara iväg längre, nu när jag inte orkar så bra.....

Förlovade i 49 år!! Med samma gubbe!! Det är inte ila pinkat!! Då måste ni allt känna varandra ganska väl, om man säger så. Både fördelar och nackdelar hos varandra. Jag beundrar er, som klarat av en nära relation så länge!! Säger jag, som gått igenom skilsmässa tre gånger......

Ha det riktigt mysigt i Wien och njut av livet!!
Kramar

http://www.stinalill.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lambergsfrua - Tisdag 14 maj 13:24

Det är underbart försommarväder nu med sol och lagom sköna plusgrader. Eftersom det är mycket som händer i mitt liv nu, kommer jag att  fortsätta min bloggsemester. Kanske återkommer jag, kanske inte. Orsa kompani lovar ingenting bestämt...   Ha det ...

Av Lambergsfrua - 19 februari 2023 12:45

  Januari brukar kallas  årets "längsta" månad. Den är mörk och många suger på ramarna efter julens julklappsutsvävningar. Vi har inte de problemen, men jag tyckte nog att årets januari var alldeles ovanligt mörk med sina korta dagar och långa nätte...

Av Lambergsfrua - 30 augusti 2022 20:15

  Morgnarna blir allt kyligare, kvällarna kommer allt snabbare och nätterna blir allt mörkare. Det verkar faktiskt som att hösten står och stampar i farstun. Men fortfarande har vi sensommar, så än behöver han (för det är väl en han?) inte göra sig ...

Av Lambergsfrua - 22 juni 2022 14:47

  Våren kom sent men nu har vi plötsligt passerat sommatsolståndet! Hur kunde det gå så snabbt??   Och det är ju nu sommaren börjar egentligen. Vi har många fina sommardagar och ljusa kvällar att se fram mot och njuta av.Allt gott önskar jag er fram...

Av Lambergsfrua - 11 juni 2022 12:45

 Vintern försvann och våren var efterlängtad men ack så tveksam. Det betydde att vi fick njuta lite längre av den, innan den plötsligt övergick till sommar. Här syns en flod av krokus i Museiparken.Maj och juni blommar mest heter det i ramsan och de...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards