Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 30 december 2009

Av Lambergsfrua - 30 december 2009 22:20

I går +26, blå himmel, sol, ljumma vindar och rassel i palmkronorna.   

Idag -20, blå himmel, sol, isande vindar och snögnistrande landskap.    När vi flög in över norra Vänern, där isen lagt sig över stora delar och vidare över skogen mot Karlstad Flygplats, var det så vackert att det nästan gjorde ont i ögonen.


Resan har gått bra. Ett par timmars försening på vägen ner beroende på oväder över Europa = motvind och skakigt. Lätt dugg,är vi landade på Gran Canaria. Det kom några förmiddagsskurar på julafton, men sen har det varit ovanligt bra väder.   


Jag kommer senare att berätta lite mer om, vad vi har pysslat med den här veckan. I kväl nöjer jag mig med att tacka mina bloggarvänner för go'a och värmande kommentarer. Ruth, Inger Maryissa, Köpings-Mailis, Wiper, Cina, Trollmamman Lowa, Yvonne R, Berith, sonen Peter, Skomakar.Lisa, Stinalill, Soffie och Herr Nilssons Fru. Att ni tar er tid att skriva gör mig så glad!    


Önskar er alla en härlig nyårskväll och ett riktigt Gott Nytt År!

Varmaste kramar!    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards