Lambergsfruas  blogg

Direktlänk till inlägg 15 december 2010

Kära Barnbarnet Erik har ordet

Av Lambergsfrua - 15 december 2010 16:38

Tack så mycket för alla gratulationer till min gradering! Lite stolt är jag väl allt själv, svart bälte är ändå lite coolt   


För de som vill se mer finns det en artikel här:

Jag står till höger i mitten.


Ha det bra allihop!

Erik

 
 
wiper

wiper

15 december 2010 17:01

Grattis till barnbarnet som tagit svart bälte. Vilken bedrift. Förstår att det känns kul och det var roligt att du länkade så man fick se lite bilder.

Ha en jätteskön kväll
varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

15 december 2010 17:38

Hej go'a Wiper!
Tack för grattiset! Det är Erik själv som har skrivit inlägget och länkat. Jätteroligt, verkligen!
Varma kramar!

 
Ingen bild

Sonen

15 december 2010 18:04

Skithäftigt, jättekul! =)

Lambergsfrua

16 december 2010 13:11

Ja, men visst, Peter! :)
Kram,
Ma

 
Anita

Anita

15 december 2010 21:42

Jag har varit i en annan värld och inte hunnit med att gratta Erik .... Nu ropar jag ERIK, GRATTIS. Duktigt verkligen. Jaa, svart bälte är coolt. Då kan jag viska en hemlighet till dig ... Jag själv har tappat midjan så här finns det ingen möjlighet till bälte eller skärp alls.

Jaa du Lambergsfrua, det är roligt med barnbarnen. Vilken krydda de är. På söndag så ska jag på innebandy igen. Man blir som barn på nytt. Har inte hunnit titta mera men jag skall börja nu.
Ha det gott min vän !!!
Stor kram från mej !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

16 december 2010 13:16

Kära Anita!
Midja? Vad är det??? He he ;)
Men visst är det fantastiskt med barnbarn. Vi har ju bara ett, men han går inte av för hackor ;)
Hoppas det blir vinst i innebandymatchen på söndag!
Och snälla, jag vill absolut inte, att du ska känna dig pressad av att hjälpa mig med förfäderna. Världen går inte under om jag inte får veta ;)
Mina varmaste kramar till dig!

 
Ingmarie

Ingmarie

16 december 2010 13:48

skickar en liten vinter hälsning från ett snöigt gotland...kram

http://mimmiros.blogg.se

Lambergsfrua

16 december 2010 22:52

Åh, tusen varma tack, Ingmarie!
Soligaste kramar från ett snörikt Karlstad!

 
Agneta

Agneta

16 december 2010 16:29

Men så roligt! Visst blir man både glad och stolt när någon i familjen lyckas med sina föresatser!
Stort grattis till Erik!
Hoppas han gillade både Härryda och Götet :-)
Kramen, Agneta

http://www.agnetas.name

Lambergsfrua

16 december 2010 22:51

Tack snälla go'a Agneta!
Erik gillade allt som hade med graderingen att göra - både Göteborg och Härryda:)
Varma kramar!

 
soffie

soffie

16 december 2010 19:42

va duktigt av Erik å va roligt att han länkade så man fick se bilder på det,
GRATTIS!!!

http://www.soffie69.blogg.se

Lambergsfrua

16 december 2010 22:50

Tack go'a Soffie!
Varma kramar!

 
Love

Love

16 december 2010 23:14

Det var bra gjort av Erik för svart bälte är inte det lättaste. Grattis i efterskott till honom.
Klart man är både stolt och glad när det går bra för arvingarna. Vi har ju William som går matcher i thaiboxning i Thailand och för varje gång är jag nog mer nervös än han.
Underbar glögg/korv-träff ni har haft.
Jag firar alltid vintersolståndet med ne liten ljusfest så näta vecka är det dags.
Blev faktiskt sugen på ostknytena ska försöka hitta dom.
Ja nu har man inte så mycket tid för bloggen men eftersom jag inte har adresser till er alla så kommer hälsningar i bloggen.
Nu blir det helg igen och fjärde ljuset tänds och jag önskar er en härlig helg.
Kram
Love.

http://vindalou.bloggplatsen

Lambergsfrua

17 december 2010 10:43

Visst är man stolt när det går bra för barnbarnen. Jag kan tänka mig att du har fjärilar i magen när din William går match därborta - och du inte ens kan vara med och titta på honom.
Hoppas du hittar de där ostknytena. Det är ett grekiskt märke och i vår Lildaffär har de tagit slut. Däremot finns det några mördegsknyten med kanel för dessert i samma grekiska serie - jag minns tyvärr inte namnet.
Här blir det också lite si och så med bloggandet under helgerna.
Önskar dig allt gott!
Varma kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lambergsfrua - 19 februari 2023 12:45

  Januari brukar kallas  årets "längsta" månad. Den är mörk och många suger på ramarna efter julens julklappsutsvävningar. Vi har inte de problemen, men jag tyckte nog att årets januari var alldeles ovanligt mörk med sina korta dagar och långa nätte...

Av Lambergsfrua - 30 augusti 2022 20:15

  Morgnarna blir allt kyligare, kvällarna kommer allt snabbare och nätterna blir allt mörkare. Det verkar faktiskt som att hösten står och stampar i farstun. Men fortfarande har vi sensommar, så än behöver han (för det är väl en han?) inte göra sig ...

Av Lambergsfrua - 22 juni 2022 14:47

  Våren kom sent men nu har vi plötsligt passerat sommatsolståndet! Hur kunde det gå så snabbt??   Och det är ju nu sommaren börjar egentligen. Vi har många fina sommardagar och ljusa kvällar att se fram mot och njuta av.Allt gott önskar jag er fram...

Av Lambergsfrua - 11 juni 2022 12:45

 Vintern försvann och våren var efterlängtad men ack så tveksam. Det betydde att vi fick njuta lite längre av den, innan den plötsligt övergick till sommar. Här syns en flod av krokus i Museiparken.Maj och juni blommar mest heter det i ramsan och de...

Av Lambergsfrua - 10 mars 2022 12:30

  Vi Vi fick riktig vinter här i februari med ca 30 cm snö, som låg kvar ett tag. Snöröjarna jobbade dygnet runt, men hade ändå svårt att hinna röja allt,  innan mer snö föll. Följden blev halkolyckor och bland annat inställda tåg och bussar. Det bl...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards