Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Lambergsfrua - 28 maj 2011 21:28

Martin Stenmark överraskar folk och uppfyller deras högsta drömmar på bästa sändningstid i TV4 på lördagar. Jag gillar Martin Stenmark, men jag är väldigt tveksam till den här typen av program, där man uppfyller folks önskningar. Det brukar blir så kvalmigt och sockersliskigt, så jag har inte brytt mig. I kväll bestämde jag mig i alla fall för att titta, medan MiML kollar Europacupen i fotboll mellan Barcelona och Manchester United.


Jaha och till min stora förvåning satt jag där med blanka ögon och ett stort fånigt leende på läpparna. Karln är ju befriande naturlig och har förmågan att skapa kontakt. Och var inte det minsrta flåshurtig eller gapig.


Därmed inte sagt att jag absolut kommer att se nästa program, men jag är positivt överraskad - och det är ju en del av programidén.


Önskar er alla en natts god sömn i loppelådan.

Soliga kramar,

Lambergsfrua   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards